November 11, 2012

Porgandiküpsised


Munavabad tervislikku porgandit sisaldavad küpsised, mis on tõesti väga maitsvad.
Olen neid äärtest veidi krõbedad ja seest pehmed küpsised juba mitu korda küpsetanud ja isu pole veel täis saanud.
Mina raputasin osadele küpsistele kaneelisuhkrut ja pärlsuhkrut-nii said küpsised veelgi hõrgumad.


PORGANDIKÜPSISED

180g võid
1,5-2dl suhkrut
u.200g riivitud porgandit
5-6dl jahu
1tl küpsetuspulbrit
1tl vanillisuhkrut
näputäis soola

Vahusta või suhkruga, lisa peenelt riivitud porgandid.
Sega juurde omavahel segatud kuivained.
Lase tainal külmikus seista u.1.tund
Rulli tainas jahusel laual lahti u.0,5cm paksuseks.
Vormi klaasist ringid.
Pintselda munaga, raputa peale kaneelisuhkrut või pärlsuhkrut.
Küpseta u.200-kraadises ahjus u. 12-15.minutit või kuni küpsised on kuldkollased.

Sellest kogusest tuleb u.3 plaaditäit küpsiseid.



7 comments:

  1. Ma ei saa kommenteerimata jätta - nii kaunid pildid! Mulle väga meeldib :) (mul on veel palju õppida).

    ReplyDelete
  2. Tõesti väga ahvatleva tooniga küpsised!!

    ReplyDelete
  3. mega-giga head tulid ja lihtne valmistada.Soovitan kõigile!!!

    ReplyDelete
  4. Anonymous-rõõm kuulda, et maitsesid:)

    ReplyDelete
  5. Väga maitsvad küpsised! Asendasin poole jahukogusest kaerajahuga, et oleksid veelgi tervislikumad. Aitäh retsepti eest! Nii mõnus on selliseid tervislikke maiuseid krõbistada :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rõõm kuulda, et maitses, need ka minu ühed lemmik küpsised! Jahukoguse asendamine kaerajahuga on väga hea idee, proovin ka teinekord:)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...