May 28, 2012

Karulaugu pesto


Niisiis, blogi esimene soolase toidu postitus, eks ma olen muidu suur maiasmokk aga soolast vaja ka süüa ja kui mõni hea leid tekib, siis tuleb ju seda ka teistega jagada!
Selle mõnusa retsepti sain Nami-nami´st, mida natukene muutsin vastavalt oma soovidele.
Karulauguga pesto on kevadiselt kerge küüslauguse mekiga(eks igaüks otsustab kas tahab väga tugevat karulaugu maitset ja paneb suure pundi või mahedamat ja lisab väiksema pundi karulauku) ja mõnusa kreemise tekstuuriga.
Väga hea leivamäärdena, viiluke värsket redist ka peale ja nauding võib alata:)
Samuti miks mitte pastaga süüa või siis salatisse kastmeks, variante on mitmeid.
Mul jagus pestot natuke ka järgmiseks päevaks ja ma ei tea kas mulle tundus aga maitse oli minu meelest veelgi paremaks muutunud.
Nii et tasub kindlasti proovida!!!




KARULAUGU PESTO


50-100g toorjuustu
keskmine punt karulauku
20g parmesani
15g seedermänniseemneid või päevalilleseemneid
2sl oliiviõli
soola
pipart


Pese ja kuivata karulauk.
Pane kõik koostisained kõrgesse nõusse ja purusta saumikseriga ühtlaseks kreemiks.
Maitse, vajadusel lisa soola või pipart.
Serveeri röstitud leival.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...